11 dagar av utmaningen!

Nu orkar jag inte plugga mer för tillfället. Har suttit inne hela dagen. Vet att jag skrev att jag skulle ta en promenad i samband med att se om jag kunde hitta sukrin men sket i det.
Dagen har gått bra och fast att jag vet att mensen snart är här är ändå suget på en stabilnivå för att jag ska kunna säga nej och inte äta något som jag ångrar sen! =)
Gjorde kokosbollar till helgens sug och men denna gång utan något socker, varken sukrin, florsocker eller något annat i. Och jag vispade smält smör med grädde också och sen blandade jag i kokosen och rullade till bollar. Resultatet av jämnare och inte så kletiga bollar blev det av att jag vispade.
Jag tänkte kokos är ju sött i sig och grädde med så det borde ju funka? Svaret får ni imorgon eller på lördag då jag hade tänkt att festa loss i 1-2 stycken. Annars blir det nog fruktsallad med grädde =)
Smakar dessa bra betyder det att de är helt sockerfria. Inga tillsatser av socker. Great!!
Nu ska jag och sambon min (som jag fått med ut) på en promenad. Sen blir det mat och mys i soffan
för en ny pluggdag imorgon! Dock händer det lite annat också så som, träning, ut och äta och träffa vän från stockholm =D

Kommentarer
Postat av: Jannica

Mums :)

2011-10-27 @ 20:52:50
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0