25 oktober 2011

God morgon everybooody!!
Vet inte om det är en bättre dag...FUCK! Skit i det nu, sitter iaf och tittar på mitt favvoprogram på morgonen,
"Vakna med the Voice".



Så gött att bara sitta och lyssna på dessa underbara människor och deras åsikter och roligheter när frukosten ska lassas in i munnen på en =) Tycker inte ni det?

Lika fort som pengarna sätts in på kontot så ska ju för fan var och varannan gam ha betalt så kvar, det blir inte mycket. Fattigt att vara student!! =/
Se bisterheten kom fram på en gång..ursch! Nä nu får jag gaska upp mig lite. Blir faktiskt träning ikväll, step pass ska blir roligt. Tänkte testa med pulsbandet och se vart man ligger.
Men nu skola igen, plugg, plugg och åter plugg!! Fast sitter hemma idag istället!!


Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag tog i kanske 1 dl. Är ju precis samma som vanligt fast kroppen inte tar upp det :) Hoppas du hittar det, kolla Coop annars :)

2011-10-25 @ 11:56:26
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0