27 oktober 2011

Hejsan!
Blev ni något klokare av varför vi MÅSTE vila för vår kropps skull?

Idag måste jag plugga!!!! Har ett stort fett prov om träningslära på onsdag kl.09.00 och det är FAN hur mycket som helst att läsa. Fattar inte hur jag ska få in allt tills dess? jävla stress och prestationsångest jag fick nu!!
Hatart!!! Men det är bara att läsa på så mycket jag kan och göra mitt bästa sen när det gäller.
Mer kan jag inte göra =)
Annars idag blir det plugg hela dagen men tänkte mig även en prommis senare. Dels för att få lite luft, blir ganska instängt att sitta inne hela dagen och dels för att se om jag kan hitta sukrin/sötin till mina bollar istället för florsocker!



Har även hittat LCHF-recept för kladdkaka och brownie och någon av dessa tänkte jag testa i helgen kanske?! Lägger upp eftersom om det blir bra =)

Nä nu måste jag fortsätta här med plugget så att jag lär mig något och fixar den där #%&%/() tentan =D
Hörs senare!!


Kommentarer
Postat av: Jannica

Konstigt inte supermarket hade det :O annars kan du beställa från lchfbutiken.se eller . com :)

2011-10-27 @ 13:42:39
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0