28 oktober 2011

Helloj!!
Uppe i ottan för tentaplugg! Suger men är ett måste. Måste fixa tentan, ångest som faaan bara...
Och om den där jävla mensen ville hoppa igång så jag slipper gå runt och ha humörsvägningar till tusen, uppsvälld och allmänt nere. Jag hatart!! Varför sks just vi behöva ha det?? Det är fan inte roligt!
Börjar ju gråta för minsta lilla ena sekunden till att i andra vara glad igen. Jälla skit!

Den bästa veckan där jag mår som bäst, tycker jag är när det gått en vecka efter mensen, alltså andra veckan efter mens. Humöret är på topp och uppsvälldheten ett minne blott. Eller vad tycker ni?

Ahhh nu skiter vi i skiten, som ändå bara ställer till det. Är det neggo jag hör som har vaknat till liv?? jag alltså, "negativa Emelie" =/ FUCK!!! Tur det händer roliga saker idag så att jag glömmer lite.
Ska iväg och träna step sen med Pams, vilket är roligt och ger mig ro och harmoni. Kanske låter konstigt men det är mitt sätt att varva ned och finna ett lugn. Inte för att man varvar ner när man tränar step =)

Efter stepen blir det plugg igen en stund. Måste bara! Men tänkte även prova mig på att göra en LCHF-chokladboll också. Inga kolhydrater eller havregryn i utan bara fett, kokos, kaffe osv.

Sen senare vid sju ikväll ska jag och älsk till Heaven 23. En restaurang som ligger i Gothia Tower i gbg. Där ska vi testa på deras berömda "King Size räksmörgås". Jaa det hörs ju bara på namnet vad man får eller?? =P 
Det kommer ju vara bröd med, men det kommer jag ta bort då man får en lättare sallad också till eftersom jag redan kommer äta kolhydrater i form av råris idag på lunchen. Kan ju försöka hålla i det lite iaf när man kan.
Ska bli mys!!!



Sen imorgon (blir det plugg igen så klart) ska jag träffa en kär vän som kommit hit ner från stockholm. Vi ska äta frukost ihop i Haga, på Le Petit. Ett jätte mysigt ställe där man får en stor frukost med kaffe,te eller kaffe latte, grov fralla, turkisk yoghurt med bär och musli, kokt ägg, smoothie, blåbär scoones, frukt, nötter, marmelad mm. För endast 75 kronor!!! Helt sjukt billigt för det man får. Man blir skit mätt =) Ska ta bilder imorgon så får ni se sen. Senare blir det utgång eller laga mat ihop!



Söndag blir en plugga/slappa/löpar dag tror jag. Plugga är ett måste iaf!!
Hur ser er helg ut??? Och hur går det med utmaningen?? Ni kämpar väl på hoppas jag??


Kommentarer
Postat av: Jannica

Ärs, man får vara nere när man har mensen. Jag är likadan :P Min är typ slut. Fördelen för mig är att jag brukar bara ha i 4-5 dagar :D Åh den räksmörgåsen käkade jag när jag var i GBG. Hoppas du gillar den :) MASSA räkor men jag tkr inte den var så god som jag hoppats, men smaken är som baken :) Skriv vad du tkr sen :D

2011-10-28 @ 11:00:09
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: tack snälla du för dina peppande ord, betyder mycket!! massor med kramar till dig, hoppas du har en underbar helg!!

2011-10-28 @ 12:27:57
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Delta gärna i min frågestund som pågår nu <3 :)

2011-10-30 @ 00:06:07
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0