30 oktober 2011

Helloj bloggen!!
Ett tag sen jag skrev men har haft fullt upp hela helgen och då tyvärr inte hunnit skriva här men nu ska ni få en uppdatering av allt =)
Ifredags var vi som sakt på Heaven 23 och den mackan var inte riktigt som jag hade hoppas. Trodde de skulle vara mer räkor på. Den var skti god, misstro mig inte nu men jag vet inte...inte en 10 poängare ändå...



Men utsikten var väldigt fin =D



Igår träffade jag två goa tjejer sm jag inte sett på ett bra tag nu. Vi såg på Le Petit i Haga för en mysig frukost ihop. Mycket snack och skvaller några timmar!! Precis vad jag behövde. Sen tog vi en sväng på stan och jag mötte även upp älsk för några timmars strögande med han.



På kvällen igår sen kom de även hit plus ett gäng till. Vi gick till ett ställe och åt god mat och gick tillbaks till oss sen och satt och snackade ett bra tag. Sen gick vi ut och dansade natten lång...=P

Så idag är jag trött och MÅSTE plugga för tentan på onsdag morgon!!!! Har inte pluggat så mycket som jag tycker jag borde för att fixa den så vi får se hur detta blir?!! Rätt nervös att de kommer gå åt helvete!!! Tur älsk ska iväg och spela bandy i nässjö, för då kan jag inte bli störd och jag kan plugga i min ensamhet. Så nu trycker jag i mig flera koppar kaffe för att finna mitt fokus för att läsa. Som det ser ut nu vet jag inte vart jag ska få den energin ifrån???
Har också gått bra nu i helgen med utmaningen, inget socker eller annat BAJS. Mina kokosbollar utan socker tycker jag blev riktigt bra, men gillar man inte bitter smak är det inget att rekommendera för er. Jag gillar ju när det inte är för sött så för mig var de perfekta =)
 
Idag blir det bara plugg hela dagen, inte roligt men ett måste =P Vädret utanför mina fönster är ju skit så någon löpning blir det inte heller som jag hade tänkt från början för att inte dra ut på tiden, så får bli träning imorgon istället =)
Vad händer för er idag??
(ps, glöm inte att dra tillbaks klockan en timme idag för vintertid, ds =))


Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag tycker inte heller den va 10 poäng, men utsikten slog allt :D Mysigt och starkt jobbat! Jag har en dålig dag idag. Sugen på allt. Köpte lakritshalstabletter för att få bort suget. :P Tentan kommer gå superbra, hejja hejja!!

2011-10-30 @ 14:10:37
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0