31 oktober 2011

Monday Morning!
Sista dagen på oktober månad! Tiden bara rinner iväg =P och ångesten för tentan kryper sig närmare!! Fan kommer inte fixa denna, är såååå jävla mycket att läsa och få in under skallbenen. SUCK!!

Ska iaf ner till skolan idag och sitta där med några och plugga hela dagen för att inte bli störd av annat hemma. Jag ska bara..jag ska bara..så får man inget läsande gjort!! Funkar inte!
Tänkte jag skulle sitta i skolan tills träningen börjar kl.17.00. Då har jag iaf suttit bra idag med pluggandet inför tentan. Tänkte göra det samma imorgon med. Sen kan jag inte göra mer. Det får bära eller brista =/

Hörs senare buddys!!!


Kommentarer
Postat av: Jullan!

Puss på dig <3

2011-10-31 @ 10:28:18
URL: http://juliathieme.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0