8 dagar av jul-utmaningen!

Nä idag har det inte varit någon bra dag. Sug som fan men INTE tagit något!!! Humöret är inte toppen alls och känner mig nere, ledsen och deprimerad. Vill hem till nära och kära när jag känner så =(
Är privata saker som jag helst inte vill dela med mig av här, då jag tycker det ska stanna bland dem det berör. Hoppas ni förstår vad jag menar och jag vet att ni respekterar detta =)
Antar att det är mensen som spökar också och som sätter griller i huvudet på en. Den där mensen är inte min kompis iaf då den ställer till saker så som, sug, nedstämdhet, går upp i vikt/känner mig tjock, svullen mage mm.
SKIT!!!

Annars idag har jag haft vila men åndå fått till en 1,5 timmes promenad. Gick ner till skolan också som ligger en bra bit från mig ca 45 minuters gåväg dit. Köpte med mig en latte dit på lättmjölk som jag upptäckt att man kan beställa. Smakar lika bra som med barista mjölk, nästan bättre och kalorimässigt mycket smalare =)
Pluspoäng på det!!
Nä nu ska jag gå och lägga mig så att mitt sug kan köra upp i röven för jag tänker inte misslyckas och så hoppas jag på en bättre dag imorgon!!!


Kommentarer
Postat av: Jannica

STARKT JOBBAT FINASTE DU!!! Lite komiskt vi alltid har mensen samtidigt :D Men då kan vi peppa varandra och kasta skit på allt vad mens heter :P

Sv; Jag köpte i en hälsobutik sist gång där de har mkt LCHF men den första köpte jag på Ica Supermarket. Den är ganska dur, typ 89:- för 500 gram men det är väldigt drygt. Så kolla på Ica, där fann jag det :) En genomskinlig påse med typ rosa text tror jag, så står det Sukrin men det KAN stå Sötin med. Samma sak :)

2011-10-24 @ 22:38:43
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0