9 dagen av många!

Suget har varit mindre idag faktiskt, konstigt men så ligger det till iaf. Jag tycker det är skönt för det fan inte lätt att gå runt och vara sugen på massor. Ett beroende är ett beroende vad det än må vara, glöm inte det.
På tal om annat så läser jag en massa bra och intressanta saker inom träning och har nu kommit in på återhämtningsfasen/vila och varför det är så viktigt med den.
När jag hinner ska jag förklara varför man inte ska köra varje dag och vad som händer med kroppen celler, muskler osv när man vilar för lite. Det är INTE bra, mer än så säger jag inte nu. Det kommer komma ett inlägg om det =D
Nu ska jag inta soffan och se på DS sen väntar sängen för skola imorgon!!
Då blir det föreläsning inom styrketräning och även utöva styrketräning. Och jag som ska köra ett pas skivstång/indoor på kvällen. Kommer vara död efter det!!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Ser fram emot det inlägget :) Har en liten aning om varför nu :) Gött suget inte var där o retade idag :P

2011-10-25 @ 22:13:21
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0