Klippning på lördag =)

Gud vad jag längtar att få fixa mitt hår, det är värdens utväxt och sletet till tusen och på lördag gäller det, äntligen!!!!
Kommer bli något i stil med dessa bilder =)
Denna gillar jag starkt på en av tvillingarna Olsen =)
Denna är fin men kanske för kort för mig, vill ha en längre page känner jag..!
Kommer nog sakna mitt hår ett tag men what the fuck? det växer ju ut igen och fort går det. Brukar växa som ogräs på marken så jag känner mig inte orolig att aldrig få tillbaka det. Till sommaren är det säkert tillbaks igen där det är nu om jag inte klipper det i samma frisyr hela tiden. Måste ju förändra sig lite ibland, eller? =)

Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag tycker du ska testa något nytt :)

Jag gör något nytt varje gång, jag säger min frisör får göra precis som hon vill, och jag har varit nöjd varje gång :) Det växer ut som sagt :)

2011-10-10 @ 13:43:57
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Jullan!

Hihihi du kommer vara så fin :) Saknar dig <3

2011-10-10 @ 13:44:29
URL: http://juliathieme.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0