Utmaningen!

~~ Varför är jag med och vad är mina mål med denna utmaning?~~

¤ För det första älskar jag utmaningar och tycker det är kul och se om jag fixar det! Blir pepp bara av detta!

¤ För det andra se om man kan bryta beteendemönster så som sug!

¤ För det tredje tycker jag det är bra för kroppen att få rensas ut från skitmat då och då!

¤ För det fjärde mår jag så mycket bättre, både fysiskt som psykiskt!

¤ För det femte kanske minska i vikt och mått!



~~ När denna utmaning är över ska jag se och känna dessa resultat ~~

* Suget ska vara borta och jag ska ha kontroll över det!

* Kroppen min kommer vara någorlunda rensad!

* Min kropp och mitt psyke kommer må super!!

* Kanske min vikt och mina mått minskat! Om inte är inte det hela världen, men om det är så, är det ett +!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0