25 september 2011

Hej sunnydays!!!
Idag känner jag mig trött i både huvudet som kropp. Vet inte riktigt varför?!:/ Jag har en tendens att tycka att söndagar är veckans tråkigaste dag, dels för att det är sista dagen på veckan innan en ny tuff vecka börjar men oxå för att man aldrig vet vad man ska hitta på. Jag väntar bara på att det ska bli kvällen så jag får gå och lägga mig inför en ny måndag med nya tag av utmaningar, tankar å känslor....!

Igår blev det ett tidigt skivstångspass istället för gymmet. Körde dock 40 minuters kondition efter, blandade cross med löpband. För siss gick det super!! Hon är så duktig, en riktig inspirationskälla!!! <3 Efter att vi var klara, drog vi alla tre syskonen till Skövde för lite shopping. En mysig systersdag, bara vi!! <3



På tal om något annat roligt som kanske gör att jag vill att det ska bli en ny vecka är att på lördag den 1 oktober ska FS (Friskis och Svettis) i Gbg ha ett träningskonvent för oss medlemmar:-) skit kul!!!!
Jag å vännen min ska testa på ArmyStep och Faab Feet & Funky Females (step2). 

ArmyStep
Ett step-up-pass utöver det vanliga. Här byter vi snurrar och dansanta moves mot intensiv pulshöjande träning. Efter uppvärmning och rörlighet följer tuff konditionsträning med styrkeinslag där vi använder kroppen som belastning. Koordinationsförmågan lämnar vi hemma denna dag och njuter istället av blod, svett och kanske en och en annan tår. Din drillsergeant för dagen är Lennie H.

Faab Feet & Funky Females
I denna step-up träffar du Pernilla M i en intensiv och dansant koreografi. Friskt, fräscht, vågat och svettigt för dig som gillar det kluriga. För musiken idag står idel damer. Move your feet to funky females!

Jag tycker det ska bli super spännade att få ny inspiration och motivation till ens träning. Dessa pass som dem bjuder på är ju inget som finns på Friskis för tillfället utan de vill bara dela med sig av nya tränngsformer som de själva har fått uppleva på ledarutbildningar/knonvent mm. Så nu tyckte ledarna på FS i Gbg att det var vår tur (motionärerna) att få ta del av sånt som dem får ta del av:-) Tack för det säger jag!!!!
Ser fram emot detta som faaaan!!! Jag lovar, jag ska ta kort och lägga upp och berätta allt om den dagen:-D

Idag blir det en lugn dag med tanke på vad jag skrev förut, att jag är trött! Ska hem till pappsen en stund. Syster och hennes sambo kommer dit också. Pratade om en promenad så det blir det =) Alltid skönt att få frisk luft.
Annars bär det hem till gbg ikväll för skola imorgon....
Hur ser er dag ut??


Kommentarer
Postat av: Jullan!

Du är så söt Emelie. :) Blev så glad av de du skrev först. :) Min dag ser ut som att jag gick lite sedan var jag med farmor och nu ville jag ju träffa dig men det blir det ju kanske inte då :(((((((((( Men jag ska träna sen då. Hihii Sen ska jag på bio med........ :p Puss!

2011-09-25 @ 15:17:22
URL: http://juliathieme.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0