26 september 2011

Heejjssaann!
Ska strax äta frukost. Idag ska jag testa havregrynsgröt med dessa godingar i. Får se om det är någon hitt? Vad tror ni??



Ska även till skolan idag. Vi ska ha Friidrott vid ett. Ska få testa på att kasta spjut och lite annat kan jag tänka mig, lite repetering osv.
Behöver också sätta mig med Anatomin som vi ska prov på nästa måndag. Vill ju verkligen fixa ett bra resultat, iaf att jag ska känna när jag går ut ur salen att jag har gett allt som jag kunde ge...men det är faaan så svårt!! =/
Gäller bara att sitta å nöta in det i hjärnan, hela tiden, alla dagar denna vecka fram till söndag kväll!!!
Ska nog gå..?=/


Kommentarer
Postat av: Jannica

Duuuuuuu, vet du någon musli som är sockerfri och bra? :D Gärna naturell(gillar inte torkade frukter)

2011-09-26 @ 12:24:59
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: T

Jag brukar köra klippta aprikoser och mandelflarn på min fiberhavregrynsgröt. Gött :)

2011-09-28 @ 21:18:22
Postat av: Emelie

Mmm...låter gott siss, synd bara att jag inte kan äta för mycket mandel då det börjar klia =/

2011-09-29 @ 08:12:49
URL: http://purpelhealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0