27 september 2011

God morgon!
Har precis ätit frukost. Idag blev det min favvo Banan/kanel/turkisk yoghurt =)
Igår testade jag havregrynsgröt med russin, blåbär och granatkärnor i. Dessa var torkade som jag hade köpt på en vanlig ICA-affär. Jag blandade i dem innan i gröten och körde ihop i micron. Det blev riktigt bra och gott så det ska jag allt äta flera gånger. Glömde dock min kanel =/ heheh!

Jag satte även paprika igår också. Får se om det tar sig. Min avokado växer så det knakar iaf! Hoppas att det tar sig. Själva blomman blir väldigt fin även om det inte kommer någon paprika =)

Idag blir det motorik i skolan. Vi har i våra basgrupper fått uppgifter som ska redovisas idag. Vår grupp har hand om ögon och öga-handrörelser. Så det kommer bli några övningar kring just dem som vi fixat ihop =)


Kommentarer
Postat av: Jannica

Har du sått innomhus? :) Skulle med vilja så ngt men vet inte om de kan vara inne? :P

2011-09-27 @ 11:07:16
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0