30 september 2011

Heeej!
Vart uppe ett tag nu! Håller på med tentan för fullt =P kom på att det är sista dagen på denna månad och vet ni igår fick min bästa vän en liten pojke!!! Inte avis alls. Längtar tills jag får komma och sniffa lite =) Grattis till er vill jag säga! <3
Idag blir det bara plugg iaf fram till fyra har jag bestämt sen ska jag iväg till pams en sväng och gå en promenad runt en stor sjö. Det är jätte vackert där, kanske blir några bilder som kommer upp? Och så ska vi boka och göra en annan sak som sker i november men kan berätta mer om det när allt är klart =D
Annan trist sak är att jag är själv ikväll. Sambon min ska iväg på någon jobbfest så det blir till att sitta själv hemma men men kan ju pränta in mer av anatomin samtidigt utan att känna att jag är tråkig =P
Så idag blir det inte mer än plugg och prommis med pams <3 men imorgon då JÄVLAR blir det träningsevent med friskis!!!! ska bli så roligt. Lovar jag ska ta bilder om det passar =D och berätta!!!
Ha en fortsatt trevlig fredag och helg mina....

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

En smygtitt på påfågel-projektet kommer upp senare. Sjukt nöjd - men många timmar kvar på den=)

2011-09-30 @ 11:43:41
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Jullan!

Du är så söt Emelie :) <3

2011-09-30 @ 13:23:35
URL: http://juliathieme.blogspot.com/
Postat av: Anonym

är det jessica som fått??!! jag har inte kvar FB så vet inte vad som händer! Men SNÄLLA, hälsa grattis från mig och familjen!! och hoppas att alla mår bra... skulle vilja träffa er allihop =) kram//pernilla



GRATTIS!

2011-10-01 @ 20:38:02
URL: http://itisalluptoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0