I mitt fönster...

~~ Jag älskar liljor ~~
~~ Att en sådan inbunden, ihopsluten blomma kan med tiden veckla ut sig till något så underbart vackert ~~
~~ Ibland känner jag igen mig själv i liljor. Inte just vackerheten utan att jag under en viss tid i mitt liv var inbunden och blyg men att med tiden som gått, så har jag öppnat mig och vecklats till mitt egna JAG ~~



~~ Min tatuering är även en lilja. Symbolisk för mig och nu vet ni varför ~~


 
~~ Åhh är även såååå sugen på en till ~~
~~ På foten ~~


Kommentarer
Postat av: Jannica

SNYGGT!

Sv; Tack för tipset :):) Nja, går väl inget vidare. Så trött på all maten så blir man köper massa skit. Tänker jag på sallad så mår jag dåligt. Önskar kroppen klarade av VANLIG mat. Börjat med pannkakor o typ potatis o fiskbullar. Får se hur kropper reagerar :)

2011-09-20 @ 22:58:02
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Jullan!

Du är så underbart vacker siss min <3

2011-09-21 @ 09:55:18
URL: http://juliathieme.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0