New stuff...=P

Jag älskar verkligen dessa linnen. De är från märket SOC, du hittar dem hos STADIUM och finns i massor olika färgkombinationer. Sjukt snygga träningslinnen som håller och mycket prisvärda 99 kronor styck!
Skynda, Fynda säger jag bara!!!! =)



Blev en ny vattenflaska oxå. Min smakar och luktar skit, typ mögel så tyckte det var dags för en ny.
Gillar ju färg när man tränar så fick bli en snorgrön en =)



Eftersom jag ska iväg nästa vecka på Hajk med klassen, (Herrrreguuud hur ska det gå??? jaja...skit i småkrypen..phuu!! Tur det bara är ett dygn) var nästan kravet att man hade regnkläder och ja..det hade ju inte jag!=/ Så jag fynda ett där också. Prisvärt och snyggt, enligt mig då så klart.
Men detta kan jag ha hur länge som helst och jag kommer även behöva ett inom förskolans värld sen när jag jobbar. Där är man ute i alla väder =)



Slutligen tog jag en sväng till Gina också. Där fann jag dessa. En tuff döskalle och ursööööta små ugglor =)
Syns inte lika bra på bilden men dem är jätte fina!



(Nu blir det INTE mer shopping för mig på väldigt läääänge. Får se hur det går. Eftersom man inte unnar sig saker i munnen, vilket är mycket bra, så gillar jag att unna mig saker i handen, förstår ni??
Detta peppar mig att fortsätta. Att kunna unna sig ett snyggt träningslinne som man stolt vill visa upp sig i för att det sitter snyggt på en, ger mig motivation. Och resultat som jag ser genom kläder/mindre stl ger mig motivation att fortsätta. För det är ingen lätt jävla uppgift att hålla sin kropp i trim!!)


Kommentarer
Postat av: Jannica

BRA SAKER JU :D

2011-09-06 @ 16:36:26
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0