Prommis =)

Nä nu lägger jag ner för idag. Orkar inte mer och ärligt talat känns min hjärna kokt efter alla muskler, ben och annat som jag ska memorera för att komma ihåg. Phu!!
Har som tur är lite tid imorgon och hela söndagen att sitta med det sista och pränta in mellan skallbenen, hoppas hoppas att det ska gå hela vägen och att jag minns och klarar det när jag väl sitter i tentasalen för att skriva. Vad fan gör jag annars??
Så nu ska jag bara fräscha till mig lite, hoppa i träningskläderna och fara ner till vännen. Tycker det känns roligare att gå om man tar på sig träningskläder. Känns mer på allvar då att man ska gå en runda. Hoppas på en timme eller mer. Tänkte köpa med mig en latte samtidigt så kanske jag orkar sitta lite i kväll också =)
Eftersom jag är alone too night ska jag unna mig denna film med underbara Mila Kunis "Friends with benefits"
En bra chicklick film, hoppas jag =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tusen tack! :) jag är faktiskt himla nöjd! Hoppas du får en fin fredagskväll :)

2011-09-30 @ 18:47:31
URL: http://andasirymden.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tusen tack! :) jag är faktiskt himla nöjd! Hoppas du får en fin fredagskväll :)

2011-09-30 @ 19:06:57
URL: http://andasirymden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0