Check från listan!!


Ja jag har faktiskt hunnit med allt förutom att skriva något till uppsatsen. Dock har jag läst men inte hittat något som jag tycker passar till vårt ämne.
Får ta tag i det imorgon igen då vi sitter ihop i skolan. Lättare att koncentrera sig tycker jag :)

Just nu är jag inne i en period av tråkighet....:/ Ärligt? ja har typ ingen att hänga med för mina närmsta vänner och familj bor hemma 13 mil bort och vännen här i gbg är hemma i skåne så känner mig
lite smått ensam. Jag har ju min sambo men han jobbar, träffar sina vänner och ibland vill jag bara ha tjejsnack och tjejsysslor.
Även om han är mitt allt och ett bra stöd så är han fortfarande inte samma som att få hänga med sina systrar eller kompisar. Det är något annat och något som vi inte ska ta förgivet!!

Just nu behöver jag ta en kaffe i solen med en vännina/syster och prata om kropp, träning, bad, sommar, bikini och att bli brun :) Älskar sånt!!
Min hjärna skriker efter sånt!!!



Men nog om det! Jag shoppade ju lite inne på gina, kanske kan visa det sen. Har även ett paket från H&M att hämta. Orkar dock inte gå ner till ICA, kanske sambon min vill köra dit och hem?
Får väl fråga :)

Tror att min klänning är med i det paketet som jag hade tänkt att ha på min systers student och bal om vädret vill det såklart. Hoppas den passar!

Nu ska jag fortsätta och äta upp min mellis, kaffe, kesella med hallon och kanel och skorpa.
MUMS!!


Kommentarer
Postat av: Sofia Bengtsson

Tipsade jag om Jillians podcast som du gratis kan ladda ner och lyssna på för inspiration? Lyssnar under mina promenader och får massa tankar och idéer samt motivation till min träning.



http://jillianmichaelspodcast.com/

2012-04-21 @ 15:55:39
URL: http://www.sofiabengtsson.com
Postat av: Anonym

sv: ja det var min första! nej det gjorde ont men inte lika ont som jag trodde :) vad har du för tatueringar?

2012-04-22 @ 10:08:22
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0