Dagen som varit!

Nu har vi kommit tillbaks efter en lång promenad jag och älsk. Blev cirka 8 km plus 2,5 imorses innan frukosten som vi gick. Bra resultat!!
Kalaset gick bra och alla verkade mätta ocg glada. Dock blev inte mina tårtor så bra som jag hade hoppas. De smakade bra men blev inte i konsistensen som jag hade velat. Jaja...inge å klaga på :)



Tak mamma, pappa, syster, syster och sambo, svärföräldrar och sambons bror för de fina presenterna!!
Fick så himla mycket fint och välbehövligt!!
(Formar i fina fäger, mysiga hjärtljus-stakar, tuff Jelly Bean skål, häftigt Väggur, och pengar/presentkort)

<3 Nu blir det till att pusta ut lite, äta lite mat och mysa framför en film denna Påskafton <3
Vad ska ni göra??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0