Kritisk - eller ej??!!

Är du medveten om vad det är i dina produkter som du använder dagligen på din kropp?
Visste du att huden är kroppens största organ? I så fall vet du det nu.

Allt som vi använder på vår kropp går rakt in i huden och kan påverka negativt. Därför uppmanar jag er att alltid vara kritiska och ifrågasättande när ni handlar hudvårds produkter.
Det shampo som du duschar med duschas ner över hela din hud, den lotion du använder för att förbygga att bli torr kan resultera i att du blir torr och täpper igen dina porer som vill andas.

Har du någon gång tänkt på vad det är du lägger pengar på i flaskan/tuben? Ta en titt på innehållet, googla namnen så får du svar. Ibland inte så trevliga!!!
Försök iaf att hålla dig borta från produkter som innehåller Parrafinolja/mineralolja (Parrafinium Liqidium) som det finns forskning på kan leda till reumatism.

Vem vill skynda på sitt åldrande eller leda till sjukdomar i förväg??
INTE jag iaf. Därför är jag mer kritisk än förut på vilka produkter jag väljer. Just nu ligger NuSkin mig varmt och hjärtat som har vetenskaplig forskning på alla sina produkter och jag kommer aldrig vända tillbaks till produkter som innehåller utfyllnadsmedel och skräp!!!

Ta en titt på bilden och kolla sedan era produkter för att försäkra er om att ni bara ger bra saker till er kropp!!
(Bilden kommer ifrån denna blogg)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0