Promenad i regnet! ;)

Tjeeena! Ja regnet bara faller ner konstant! Börjat smått tröttna nu. Men jag trottsade vädret drog på mig mina regnkläder och gick en 50 minutare. Bara man har kläder efter väder så är det faktiskt inga
problem med att det regnar ;)

Ursch tittar på "Efter tio" med Malou och veckans tema är plastikoperationer, just talas de om bröstförstoringar. Handlar om en tjej som åkte till polen för att operera sig nya bröst men det gick helt fel! Nu är hon hjärndöd och hela livet framför sig är borta!!
Nä, om man funderar på en operation, tänk till en extra gång. Inga operationer är riskfria, det finns alltid risker. Gå inte på billiga operationer utomlands, gör det i sverige och ta reda på all fakta kring kliniken, läkarna och inplantaten innan något bokas.
 Att det få gå så långt för det ideal och fåfänga som lever i samhället.
Det är inte värt det!

Nu ska jag äta frukost och dricka kaffe för att vakna till. I eftermiddag ska jag till skolan och skriva på uppsatsen ihop med kompisen.
Imorgon ska jag försöka komma upp tidigt för att köra ett morgonpass Indoor kl.7.30..phu..
Men kände att jag behövde prova lite andra tider på dygnet för träning, kroppen vänjer ju sig efter sina träningstider och man kan uppleva att man står still vikt- och kroppsmässigt.
Något att tänka på! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0