Uppe med tuppen!!

Yes de är jag. Egentligen ganska seg men har ju morgonträning imorgon så tänkte det var bra att komma upp så blir jag mindre seg imorgon och kan sova bättre inatt. Har precis kollat på BB repris och druckit mig en kaffe, nu blir det en PW (power walk) innan frukosten. Koffein + motion innan frukost, tidigt = jäkligt bra kick på förbränningen!!! Behöver även sitta med plugg men ska till skolan ändå i eftermiddag vid fyra och framåt. Så hinner då egentligen oxå. Funderar på att åka in lite tidigare?? Får mer gjort i skolan än hemma då alla andra måsten dyker upp al the time!! :/ Längtar hem nu oxå kände jag!!! Tur vi åker på fredag kväll och stannar tills på måndag. Det är ju Valborg och första maj så sambon tänkte ta ledigt på Valborg så vi kan vara hemma lite längre, cutie!!!! Snart så bär det oxå av ill turk!! Sjukt gött med sol och bad!!!! Köpt så snygga bikinis som jag ska hela sommaren och kroppen min är nog i sitt livs form!!! Kan nog inte vara mer trimmad nu än vad jag är, eller jo det kan man alltid men jag har kommit sjukt långt med mina resultat:)!!!! Nä nu väntar pw-skorna på mig!! Skynda skynda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0