10 februari 2012


Igår var sista dagen på min utmaning och efter en månads tid utan socker måste jag säga ärligt att jag mår hur bra som helst!!! Jag känner mig pigg både i kroppen som knoppen så därför tänker jag fortsätta på måndag igen 1 månad till för att verkligen försäkra mig om att kroppen blir ordentligt fitt nu till sommarens alla bad-dagar :S
2012 är mitt hälso och kropps år!! I år ska jag vara NÖJD med min kropp!!

Dock kan jag inte ge er några resultat för jag har ingen våg eller mättband där jag bor nu så jag får återkomma med dessa när jag kommer igen. Får bli på söndag eller måndag när jag är tillbaks i gbg för skola.

Strax blir det mellis och sen träning. Ska testa på ett step-pass här hemma och se om det är något att ha så att säga. Hoppas på att det är fartfyllt så det ger något!!
Sen efter det hem snabbt och duscha och så blir det middag hos mamsen med systrarna buuuusss :D
Det var min fredag det. Hur ser eran ut??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0