13 februari 2012


God Morgon!
Hur mår ni? Jag mår super, dock stressad över allt jag ska hinna med nu i veckan. Mycket skolarbeten och läsa böcker innan praktiken igen nästa vecka..phu. Känns inge bra för tillfället.

Här är slutresultatet efter 1 månad utan godis/kakor/bullar (socker):
Vikt från start: 63 kg
Vikt nu: 62 kg -1 kg
Midjemått från start: 84 cm
Midjemått nu: 76 cm -8 cm

Va? Är det sant att midjan har minskat hela 8 cm på 1 månad med att jag helt enkelt slutat äta en massa skit. Otroligt. Däremot har nog träningen hjälpt till en massa också. Glöm inte det! Att röra på sig samtidigt ökar dina resultat snabbare, vilket ger dig motivation till att fortsätta :)

Men nu drar jag igång med 1 månad (13 feb-13 mars) till eftersom den förra gick riktigt bra så varför sluta när jag är på topp? Jag mår fantastiskt i kroppen och i humöret. Inga sockersvackor eller dåligt humör av sug. Systemet inuti flyter bra och jag kan bara säga att jag ger min kropp det absolut bästa jag kan ge!!!

Startvikt: 62 kg
Midjemått: 76 cm

Hoppas på att denna månad ska flyta på lätt som den förra gjorde. Men det kan jag ju aldrig veta, ibland händer saker i ens liv som man inte kan påverka men just nu är allt på topp förutom min inre stress inför skolan och allt som jag vill uppnå inom olika projekt...
Under denna utmaning ska jag också utmana mig i att öka på min träning i antal avklarade pass på 1 månad. Jag tänker att jag borde klara av att hinna med 5 pass i veckan då passen ska vara antingen i grupp eller långpromenad på minst 1 timme.
I vanliga fall kör jag mellan 3-4 pass (oftast 4 pass) i veckan, vilket blir cirka 20 pass i månaden men nu ska jag utmana mig i att fixa 25 pass under denna perioden som "no sugar-månaden" är.
Tror ni jag klarar det?? Yes då kör viiiii!!!!


Kommentarer
Postat av: ia

Åh, jag blev verkligen själv sugen på att testa det här nu! (:



Men är det bara godis/kakor/bullar du slutat med eller gäller det allt socker så som sylt, juice osv? Och hur funkar det med light produkter?



Haha, jag vet att du kanske inte är världens hälsoguru, men någon som testat det kanske har lite mer svar än mig, hah (:

2012-02-28 @ 10:24:52
URL: http://makethemwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0