16 februari 2012

God kväll!!
Gud dagarna går så fort jämt, redan fredag imorgon och snart en ny vecka. Jag hinner liksom inte med. Snart har jag och siss varit i turkiet med och sommar är över. Kan det lugna ner sig lite så jag hinner andas mellan...??
Hahaha :S
Idag har jag haft skola och sen möte med en kollega kring spännande saker. Så nu börjar ett projekt som jag tror på stark, blir det bra lovas här med bilder!!
PUNKT!!
Imorgon åker vi hem för mys med familj, åka längd hoppas jag om inte snön smält bort och på måndag har jag praktik så jag stannar kvar medans babe åker tillbaks för arbete. Den veckan är redan fullbokad med kompisträffar, träning och mer därtill. Men sådant gillas, jag måste passa på när jag liksom och är hemma lite längre så jag hinner träffa folk i lugn och ro och inte bara kastas fram och tillbaks för att hinna med alla.
SKÖNT!!
Imorgon blir det också skola först på morgon och därifrån direkt till träningen, ett step pass med vännen innan vi drar hem som jag redan nämnt. Skönt att röra på sig. Skulle egentligen ha gått en lång promenad förut idag men vädret tillät det inte. Regnsnö piskade ner och jag hade ingen lust för det alls!!! lite ångest bara för det men tar igen det imorgon i helgen.
CHECK!!

Nu ska jag delge min tid åt teven en stund innan sängen kallar!!
Natti på er!!


Kommentarer
Postat av: Jannica

sv; Hej tjejen, tack så mkt för din kommentar/er, de värmde verkligen! Hoppas allt funkar bra för dig! Kram

2012-02-16 @ 21:41:11
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Jullan!

Vad kommer du hem till helgen?? Jag jobbar dock ikv till 01 och samma imorrn 15.30-01 :(((((( Men vi kanske hinner ses lite? Iaf på söndag innan jag åker till Åre? Måste hinna ses lite innan jag drar ju! ;) Älskar dig massor! <333

2012-02-17 @ 10:45:29
URL: http://juliathieme.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0