18 februari 2012

Heejsan!
Nu är jag hemma i min hem stad, vilket är otroligt skönt. Älskar att vara hemma där min familj finns och alla mina vänner. Utan dem skulle jag inte vara hel!!!!
Familjen betyder allt för mig och vill vara dem nära <3

Idag var tanken att vi skulle ha åkt längdskidor men det regnar ute, fan typiskt. Jag får aldrig åka ju :(
Så det får bli en sväng på stan istället och hem till syrran och hoppas på att det blir bättre väder imorgon istället för längd. Jag måste ju få till mina pass som jag har som utmaning denna månad tillsammans med "No sugar". Än så länge fixat 4 pass men troligtvis ett pass imorgon också.

I eftermiddag blir det hem till pappsen en stund innan babe spelar bandymatch för att sy ärtpåsar till projektet i förskolan och göra en annan spännande sak vilket jag kommer prata mer om vid ett annat tillfälle.
Är såååå sugen på vad det kan bli efter några gånger!!!

Nä nu ska jag kila, hörs mer senare!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0