21 februari 2012

Hejsan svejsan!!
Har fulla dagar med praktik och annat så svårt att hinna med bloggen ibland men jag ger mig inte ska hinna allt. Har idag vart och fixat med lite sommarjobb, vart hos siss en bra stund. Vi tog en prommis i det fina vädret och jag åt min första semla idag. Vilket inte betyder att jag ska börja äta socker igen men som jag sagt förut är denna utmaning inte socker förbjudet alla dagar utan om jag känner för det äter jag lite vilket jag gjorde idag. Punkt!!

När jag väl var hemma igen tog jag ytterligare en prommis, för att posta ett brev så det blev totalt (tillsammans med promenaden med siss) 1 timme och 20 minuter. Good!!

Nu har jag pysslat med annat och ska strax slappa lite framför Top Model och äta kvällsmat. Har ett litet sug att ta mig en löprunda imorgon bitti vid 06.30 men om det blir så får vi se. Jag hinner nämligen inte träna efter praktiken då jag ska träffa min närmsta vän/kusin och hennes goa barn så vore super om jag kan få till det på morgonen innan.. URSCH tandläkaren:( :P som jag ska till.

Nä hörs imorgon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0