23 februari 2012

God eftermiddag mina vänner!! Solen lyser som bara den här hemma. Super gött är det och vill bara vara ute när det är så här:D Men just nu sitter jag på min rast på Vfu:n och tar igen lite. Borde egentligen ha gått en promenad på min rast men ska gå hem sen så tar det då. Imorses träffade jag en nära vän. Vi tog frukost på 3B och pratade å myste en stund innan jag for till Vfu:n. Haft bedömning idag med som gick super bra. Kändes bra och känner mig säker i min yrkesroll, vilket är skönt!! Ikväll blir det träning på Friskis, ett Medel stationpass. Har inte ännu gått på detta så har höga förväntningar på att det ska vara bra. Det är nämligen mycket bra ledare som har det passet och det peppar mig!!!:) Nä nu ska jag hoppa in igen!!! Hörs mer sen!!! Chao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0