27 februari 2012

Hej på er!! Hur e det? Jag mår fin fint. Dock snöar det här nu vilket kan kvitta tycker jag nu när vi haft så fint väder hela helgen...trök!!!! Men de har varit en väldigt bra helg med kalasfirande, hälsodag med företaget NuSkin samt tränat och gått promenader. Mycket bra och roligt har det varit!! Men nu är det ny vecka med nya uppdrag och träning. Föresten går min utmaning bra fortfarande, dock åt vi lite naturgodis i lördags , vilket inte är nyttigare än godis men gott är det. Fick dock ångest efter, vilket jag inte vet varför för jag har ju inte ätit på så länge och det var knappt mycket heller....:( Iaf hann jag träna 4 pass + 2 lång promenader på 1 timme vardera. Så totalt 6 pass gjorda på en vecka. Good!! Så nu kör vi på igen, blir Danspasset ikväll, as bra är detta passet. Laddar till tusen!! Får sådan jäkla kick av det passet!!!! :) Annars händer inte så mycket i veckan, träffa vänner, gå promenad med siss. Ta det lugnt bara och va!! Är inte de gött??? Hörs senare cuties!!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Nu har jag faktiskt ätit frukost två dagar i rad. Heja mig haha. Drar till solen om 8 veckor så nu är det dags att förändra mitt liv så att den där bikinin sitter som den ska. Några tips för en latmask som mig?

2012-02-27 @ 15:31:57
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Jannica

Härligt inlägg, glad av det :D Hejja hejja!!

2012-02-27 @ 17:07:19
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0