28 februari 2012

Goood Mooorgon!!
Fy tidig morgon, ursch ibland vill jag bara dra täcket över och somna om och lossas som om jag inte måste ta tag i alla måsten, fix och trix. Men det går inte...!!
Snart dags att ta cykeln till förskolan, ätit frukost till "The voice". Alltid bra morgonprogram att titta på :) för att vakna till....nu var jag klyftig va??
Slutar tidigt idag vilket är skönt, hinner med en massa då. Tror det blir en lååång promenad med syster och sen får vi se vad som händer. Behöver nog plugga lite, iaf analysera och skriva ner lite från mitt utvecklingsarbete som jag ska arbeta med barnen med imorgon. Blir super det!!
Ha en bra tisdag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0