6 februari 2012

Hej på er!
Jag har varit död hela helgen och igår var all min energi borta. Troligtvis beror detta på den intensiva helg vi haft men mycket träning. Känner oxkså att min hals inte är 100 % med mig men hoppas på att det inte bryter ut i något. Har inte tid med det nu!!

Idag började också praktiken, ett härligt gäng med "Guldklimpar" så det kommer bli super bra tror jag. Ska ju vara där i ett par veckor nu, spännande att få ta del av verksamheten lite mer på djupet.

Hur går det med min sockerutmaningen då? Jo det går lysande iaf alla 6 dagar av 7. I helgen då sambon låg och knökade in en påse risen i munnen, var jag rääät sugen men de gav med sig när jag åter fick kontrollen över suget och kände att NÄÄEE jag ska inte sabba detta nu när det är så lite tid kvar.
Och det gjorde jag inte heller :)



Som ni ser så är det endast tre dagar kvar av denna utmaning och jag har inte fuskat en enda gång!!!! STOLT!! Nu funderar jag på om jag ska fortsätta eftersom det går bra?? Vad tror ni/vad tycker ni??
Jag är rädd att när jag sätter tänderna i något sött, att jag ska fassna igen och inte ta mig ur så bra som jag faktiskt nu har gjort. För jag mår OTROLIGT bra, både psykiskt som fysiskt/kroppsligt.

Min tanke är att ur detta resultat få "sockermyset" till 1dag/vecka eller 1dag/varannan vecka men om jag känner mig själv rätt blir det oftast så här: "men det är ju fredagmys idag för nu är det helg så då kan man äta lite, det är ju lördagmys och då har vi filmmys och det är ju söndag idag och det är ju en helgdag så då äter jag lite idag med..."

Någon som känner igen sig?
Jag har en tendens till att 1 dag blir gärna flera fast att jag inte vill ha det så för kroppen min mår som bäst utan tillsatta/konstgjorda/snabba/ger mig ingenting kolhydrater!

Så jag har mina funderingar på att köra en månad till men start den 13 feb-13 mars pga att det händer lite roligt helgen och vill då kunna unna mig det som bjuds men känner jag inte för det behöver jag ju inte bara för att :)

torsdag (som också är sista dagen på utmaningen) får ni också slutresultatet av denna utmaning. Vad den har gett mig och vilka resultat jag har fått och sett. Så håll utskick efter det om du är nyfiken...

Nu blir det snart träning med ett fartfullt danspass hemma :)
Tagga tagga tagga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0