Utmaningen!!


Imorgon har halva tiden gått med utmaning 2 på "No sugar" redan! Jisses, tiden flyger iväg. Men har redan nämt det tidigare idag, att helgen blev annorlunda än vad tanken var. Men det gör inget, utan kör på som vanligt. Tyvärr har jag inte haft möjlighet att väga och mäta mig just nu för har ej våg eller mättband där jag bor nu men får ta de gamla vikt och måtterna från förra gångens sista invägning och mätning som jämförelse när jag har tillgång till detta hemma.
Jag är stolt över mig själv!!!

Min pass-utmaning går också bra, snart hälften gjorda av passen där också som jag ska hinna med denna period för att pressa mig själv lite.
Avklarade pass finns i vänsterspalten, även träningen för denna vecka finns där. Nu kör vi en ny vecka med träning, äta bra, må bra och njuta av det liv vi fått!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Ville kika in och berätta att jag har startat en ny tävling precis, där du kan vinna earcuff paket värde 679:- kr! Låter det intressant? Kika in på länken nedan. Om inte? Ber jag om ursäkt och hoppas du har en fortsatt trevlig dag!



Direktlänk till tävlingen: http://awagardi.blogg.se/2012/february/vinn-earcuff-paket-varde-679-kr.html#comment



Kram! http://awagardi.blogg.se - smakprov på det goda livet

2012-02-28 @ 03:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0