Utmaningen!


Det går som hejsan med utmaningen och även om familj har ätit både choklad, semla och kakor i helgen så har suget inte funnits där och jag har tackat nej. Denna utmaning är inte en utmaning där socker är helt förbjudet utan jag kan äta någon dag om jag så känner för det men än så länge gör jag det inte.
Kan bli sugen om jag börjar tänka på det eller ser i affärerna men fort så är tanken där att fixa en månad till och jag mår bra.

Idag har jag bara spenderat min dag med babe, tog dock en snabb visit till syster men annars bara häng med honom. Saknar honom massor när vi inte är/ses!!!! Han är mitt liv!!!
Vi gick en promenad på mer än 30 minuter och sen var han tvungen att dra hem i gbg för att det inte skulle bli för sent och jag stack till siss lgh. Drog på träning och nu gjort LCHF-pannkakorna jag tipsade om häromdagen. Blev riktigt bra och goda så dem får ni testa och husk finns i vanliga mat-affärer för jag hittade på willys tex!!!!!



(Åt två pannkakor och känner mig mätt redan...normalt??)

Imorgon blir det praktik med massa måsten som ska ske denna vecka. Ska även träna, träffa lite brudar hela veckan lång, till tandläkaren (mindre kul) och ha praktik-bedömning, börja med utvecklingsarbetet...pust!! Får aldrig en lugn stund eller en dag då jag inte gör något....suck!!
Men som jag alltid säger...det blir bättre! Hoppas jag, fast då kommer väl andra beskymmer som vart vi ska bo och vart jag ska arbeta..??? 
Äh får ta det sen, orkar inte fokusera föör mycket på det nu. Då blir det för jobbigt känslomässigt.
Nä nu ska jag göra annat en stund innan sängen kallar för beautysleeeep :)
God natt på er alla!!!!



Kommentarer
Postat av: Bodypalace

=)

2012-02-21 @ 09:10:40
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Tack som fan för din röst!



Tack vare mina FINA bloggläsare så har jag en stor chans att bli en av dom glada vinnarna - ligger just nu på plats 5!!! Sorry att jag tigger - men jag vill så väldigt gärna vinna - och du kan hjälpa mig dit=) Direktlänk till röstningen (man kan rösta en gång per dag!): http://www.chiquita.eu/se/se/my-chiquita/gallery/view/2308/

2012-02-21 @ 10:12:49
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0