16 januari 2012 (Vikt och Midjemått)

God förmiddag!!
Sitter och väntar på en vän som ska komma över för lite tjöt och en kopp kaffe. Blir snack om bloggandet, tips och hälsa kan jag tänka mig. Båda vi två är fan av detta :)

Resultat av utmaningen 1 vecka efter:
Vikt: 62,5 kg -0,5 kg
Midjemått: 80 cm -4 cm

Va?? minus 4 centimeter runt magen?! Vart kom det ifrån? Jag fattar inte det...hur kan det stämma. Jag måste ha mätt fel från början, eller??
WOW får jag säga :) Ändå ska jag snart ha "kod röd" så jag är super nöjd med detta resultat!! Som jag säkert har sakt förut stirra inte er bilnda på vågen för den säger inte allt. Måtten säger mer, glöm inte det!! :P

I eftermiddag kanske jag följer med på ett möte inom hälsa och produkter. Får se om det blir så, har ju egentligen inte något för mig så varför inte?!

Vad händer för roligt för er idag??


Kommentarer
Postat av: Melissa Lavali - Foto¤Vikt



Du har en riktigt trevlig blogg ju, kämpar med vikten med mål att komma ner till min drömvikt till Juni :)

/ Lavali



..:: Hela min värld i bilder - min viktresa med 9 tappade kg och 13 kg kvar - tips på att tjäna 600kr/värvad medlem utan krångel ::..

2012-01-16 @ 13:02:00
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

sv: tack snälla!

2012-01-16 @ 15:29:30
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Heja heja. Peppande när man ser resultat direkt!

2012-01-17 @ 20:41:06
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0