17 januari 2012

Tjolahoo!!
Jisses detta år börjar med väldans fart med allt känns det som. Mycket tankar och ideér bollar jag med just nu. Ett större projekt som snart drar igång och mindre små kring träning och hälsa. Ett mål till som jag har är att springa Vårruset i gbg i Maj, visseligen är det inte mer än 5 kilometer men för mig som inte är en löperska är det en utmaning som detta år ska klaras av att springa hela, INTE GÅ Emelie!! :)

Det var en av ideérna men många fler finns och kommer snynas här inom kort tid. Annars idag har jag haft lite jobbmöten, haft susilunch (jävlar vad god och billig, Super Susi i gbg) och tränat första step passet i år.
Grymt bra!!!

På tal om annat...Vad är skönhet för er?? hur mycket är du villig att lägga ner pengar kring produkter som säger vice versa? Och om det fanns något som inte inkluderade ingrepp för att bevara ungdomlighet skulle du satsa på det då??
För mig betyder att se ung ut väldigt mycket eller ska jag säga så här istället, att bromsa min hud från att åldras är viktigt men med produkter som innehåller topp kvalitet. Det finns fyra saker till ett lycklig kropp, sömn, träning, mat och hudvårdsprodukter. Finner du en balans och saker som fungerar för dig utifrån dessa fyra punkter finns chansen att reducera din ålder.
För vem vill inte se 10 år yngre när man närmar sig fyrtio-femtio??
Det vill jag iaf, NuSkin för life!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0