22 januari 2012

Hur mår ni en sådan vacker söndag som idag??
Jag mår prima, ätit frukost för en stund sen och nu en latte i handen samtidigt som jag skriver lite här inne. I gbg är det sol, någon minusgrad och snö men väldigt vackert väder.
Jag har min familj här (som kom igår btw). Alltid lika roligt och mysigt när de är hos mig så igår var vi på jakt efter balklänning till syrran som tar studenten till sommaren och vi hittade en jätte fin i plommonfärg. Klänningen är både elegant och sexig, hon kommer bli mycket vacker i den på balen :)

Har hunnit plugga lite med medans de andra tittat på film. Bra när man kan kombinera lite och samtidigt hinna med andra saker som är mindre roliga men nödvändiga. Får fortsätta ikväll igen när de åkt hem, snyft!
Hade tänkt jag skulle åkt iväg för ett träningspass men jag tar nog de hemma som sist. Men denna gång blir det nog Zumba isället. Jag gillar deras 20 minutare med fokus på magen och kärlekshandtagen :)
Måste säga att det är himla skönt att kunna kombinera träning hemma när suget att åka iväg till anläggningen inte finns, as bra!!

Imorgon är det skola igen som gäller och hela veckan fram. Många föreläsningar att gå på och en del seminarium, phu..nu försvann suget men det kanske kommer tillbaks....
Blir också invägning och mätning imorgon:) Jag är spänd för tycker inte det hänt något men det kanske det har?? vem vet? Det får vi reda på imorgon iaf.

Nu blir det en långpromenad med la familia och sen lunch och mys!!
Ha en toppen söndag!!


Kommentarer
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

sv: jaa jag försöker att tänka lite så :) vill inte träna samma tid varje dag, vill inte att kroppen ska vänja sig liksom ;)



allt bra med dig? <3

2012-01-22 @ 19:05:47
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

sv: det blev tyvärr inget, hade sån jäkla nackspärr så det gick inte :/ var tvungen att ligga hemma och vila nacken =/ men jag ska testa det både på onsdag och torsdag, förhoppningsvis, så då får du veta :D

2012-01-22 @ 19:07:23
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0