23 januari 2012

Har en bra dag idag!! Hur har ni?
Har varit i skolan på förmiddagen och nu har vi inläsningstid vilket jag redan ligger bra till för. Känns skönt!!
Då var det dags för dagens roliga, nämligen invägning och mätning vilket jag redan gjorde i morses men hann inte skriva om det, vilket kommer nu istället :)

Resultat av utmaningen efter 2 veckor:
Vikt: 62,1 kg - 0,4 kg
Midjemått: 78 cm - 2 cm

Även denna gångens resultat blev en succsé tycker jag! Är super nöjd att det går neråt även om vikten inte är så framträdande så säger ju måttbandet mer.
Jag kan inte mer än gratulera mig själv att det lyckas och nu har halva tiden gått så vad finns det att klaga på?
Nu kör vi sista racet in!! och hoppas på mer fina resultat vecka efter vecka.
Min fråga som jag börjat fundera över ska jag fortsätta med detta en månad till efter denna period?

Det jag vet är att jag ska äta med måtta och hålla mig till 1 dag i veckan för att bevara det jag kämpat fram efter att detta är klart!!
Det återstår och se vart detta leder och vad jag bestämmer mig för, för som sagt är det ju snart bikinisäsong och i år vill jag glänsa och känna mig säkrare än säkrast vad gäller min kropp!! :)
CHECK på den!!


Kommentarer
Postat av: Jannica

duktig du :)

2012-01-23 @ 16:58:13
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0