25 januari 2012

Solen skiner och det är en underbar dag. Förutom skolan som är från 13-17, suck.. lång dag men efter det blir det träning. Fick en plats på passet, låg som reserv ett bra tag men idag fick jag mail om att min reserv blivit en vanlig plats! JIPPIE!!
Har läst litteratur och måste sitta en hel del imorgon med, med den. Det tar liksom aldrig slut känns det som....men en dag gör de det!! Då är jag klar, vilket är till sommaren så kämpa på nu. Inte långt kvar!

En bild jag hittade på fäjjan här om dagen som stämmer in så bra :)


Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Skulle vara roligt om du la upp mer bilder på maten du äter, som en matdagbok de dagar du hinner, tycker din blogg är så bra och du inspirerar mig verkligen till ett bättre liv. TACK!

2012-01-25 @ 19:05:45
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

sv: jaa testa sh'bam om du får chansen!!

2012-01-26 @ 11:02:48
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej jag har en fråga till dig?! Du kör lite Gi stil som jag uppfattat det jag undrar bara om du vet vad det är för skillnad mellan GI diet och LCHF.



MVH Emma

2012-01-26 @ 14:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0