29 januari 2012

Hejsan på er! Hur mår ni? Är en sådan där seg söndag som aldrig tar slut. Inte gjort så mycket än men ska ner på stan och äta susi, ta en titt på Hälsodagarna i Nordstan, gör det ni med om ni kan samt så blir det träning i eftermiddag. Ett skivstång/intervall pass 75 minuter. Gött!!


Fortfarande går utmaningen jätte bra. Har gått mer än halvvägs nu och jag är otroligt nöjd över mig själv och de andra (julls) som är med utmaningen att vi faktiskt fixar att vara utan en stor godispåse, kakor, bullar och kroppen LER och STRÅLAR självförtroende!! :)
Vi är på god väg att ta kontroll över vårt sockerberoende och vända detta till något positivt istället. Det finns annat i livet att njuta av och det behöver inte alltid glida ner i gommen. Det kan vara god och nyttig mat, nya kläder/träningskläder, spa, massage m.fl.
Att njuta för mig behöver inte handla om att äta!!! Vilket många människor anser att det är. Försök bryta den tanken och du kommer spara en massa onödiga kalorier på skit som ändå bara lagras till fett i din kropp.
Tänk om, kom tillbaks och gör rätt!!!

Imorgon är det invägning och mätning igen som gäller. Hoppas på bra resultat, vore himla roligt iaf tycker jag. Men som sagt har ju en massa hänt redan bara efter två veckor.
Imorgon vet jag mer.

Nu ska jag byta om till träningskläder och sen bege mig ner på stan. Hörs efter det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0