18 juni 2012

Halloj ja!
Mycket har hänt idag. Vart med mamma en sväng, planterade nya blommor på mormors grav. Väldans fint de blev. Efter det inväntade jag för en jobbintervju i stan. 5 lediga platser i höst och det gick bra. Det kändes iaf positivt och jag kunde svara utförligt på alla frågor som de ställde.
Så nu hoppas jag på ett POSITIVT svar!!
Håll tummarna för mig, snälla?!

Har också vart å tränat. Körde styrka i gymmet en halvtimme först innan det blev en timmes danspass också. Får ju trimma det sista nu innan flyget bär av till varmare breddgrader :P
Men jag tror jag är på riktigt god väg till min toppform. Det känns så iaf men kroppen min. Den känns tajt och självklart finns det små saker att fila på men får ta det med tiden.

Ska strax natta mig med en bra bok som jag precis börjat läsa. Någon som läst den??



Imorgon bitti blir det upp för en timmes promenad innan frukost har jag bestämt mig för nu.
Frågan är ju om jag fortfarande tycker det samma imorgon när sängen är varm och skön, vad tror ni??
God natt!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

När är du tillbaka på bloggen...?

Svar: Man vet aldrig!
purpelhealth - träning, hälsa, livsstil och mer därtill =)

2012-09-12 @ 16:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0