Bloggtorka....:(

Tja! Har för tillfället torka bland bloggandet. Har många andra projekt på gång, träffa familj och vänner så jag hinner inte med :(
Just nu är kissevakt åt min ena systers två mysiga katter. Hon och henns sambo är på treveckors tripp i USA. Det bästa med den trippen är att hon lovat mig att shoppa snygga trosor inne på Vicktorias Secret!!!!
As nice!!



Annara har jag kört gymmet idag bara för att tajta till det sista nu inför vår turksemester :) Blev 1 timmes kondition, ingen styrka då det blir skivstång/Intervall imorgon.
Muskler behöver vila mellan, tänk på det annars kan det leda till inflamation i musklerna, alltså du har övertränat dem. Inte bra!

Ikväll blir det bara häng med katterna och någon bra rulle på teven. Orkar inte så mycket mer denna dag :)


Kommentarer
Postat av: † ELIN CECILIA

åh tack snälla :)



Bloglovinbyte? :)

2012-06-16 @ 16:42:54
URL: http://eelin.se
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Görs? :D

2012-06-16 @ 16:53:41
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0