In da box!

Tja! Fan jag blir bara sämre och sämre på att uppdatera bloggen. Har typ inte tid och ibland vet jag inte vad jag ska skriva om. Men ska försöka bättra mig :)

Ska i alla fall börja äta LCHF fram till turk. Jag ska försöka äta enligt det men kan bli svårt ibalnd kanske. Fast det är mycket enklare att dieten när jag inte behöver tänka på någon annan som vill ha kolhydrater till lunch och middag eller jämt!!! >:( Hahahh...!

Så idag startar jag så får vi se om något händer. Jag har Katrin Zytomierskas bok "Dags att bli smal!" LCHF på mitt sätt. Måste säga att boken är riktigt bra, lättläst med peppning, bra och lätt lagade måltider.
Så den får bli mitt stöd nu i en och en halv vecka. För sen åker vi!!!! <3 <3

Vad händer annars i mitt liv då? Jo står väl å trampar med en fot här och en fot i gbg men vi har tittat på en lgh igår som vi tacka ja på. Känns skönt och för att vi är på rätt spår :)
Jag tror jag snart kan känna mig riktigt HEL igen!!

Sen tränar jag på för fullt nu, vill ju vara extra fitt nu ner till de varma soldagarna och för sommaren. Lika bra att ligga i nu. Inte långt kvar och detta året är mitt tränings- och kropps år!
JÄVLAR, de ska gå!!

Ikväll är det danspasset och jag har inte varit på det ett tag nu så känner mig extra laddad inför passet. Ska skaka jävel i en timme, gött :)
Ledarna hade tydligen bytt ut någon låt och lagt till en så det ska bli spännande att få uppleva och ta del av.
Svett baby, svett baby.....

Ska även hänga med syster yster en sväng idag även om vi ses ikväll :P, lägga mig i boxen för att bättra på brännan (ligger typ aldrig å solar solarium, inte ett fan av det men vad gör man när solen vägrar lysa och jag inte orkar vara kladdig av BUS?) samt måste till ICA och fulla upp mitt Celsius lager :)
Hahaha är faaan beroende av dem!!! Måset ha 1 varje dag!!

Ja detta var min måndag det. Hur ser eran ut???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0