In da school:)

Sitter i skolan för att fila det sista på uppsatsen, fortfarande:/!!! Men vi vill inte lämna in ett halvt färdigt arbete utan vi vill att det ska vara helt klart för att andra ska kunna ta del av det. Men detta blir absolut sista dagen jag är här, sen åker arbetet in!!!! Tänkte jag skulle baka kokoskaka i efterm för mitt sug. Ska dra igång LCHF fram till Turkiet och då får man äta bakverk som är utan mjöl och socker samt mörk choklad med hög kakaohalt enligt den boken med recept som jag följer :) Sen blir det träning också! Gött som fan och jag får träffa pamsan lite. Kommer sakna henne som fan nu när jag flyttar hem igen. Jag ska flytta hem?? Vet inte om jag har fattat det heller....:/ känns konstigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0