11 mars 2012

Hej på er denna soliga söndag!!
Hur har ni det?? Jag mår bra dock börjar jag känna av min hals. Lite roslig och det svider när den blir torr. Vill inte bli sjuk och jag har inte tid heller för den delen. Har ju endast 3 dagar kvar på praktiken och dem vill/kan jag inte missa och sen på onsdag åker jag, älsklingen och hans familj med vänner upp till trysil för några dagar med skidåkning :)

För min del blir det längdåkning och plugg kombinerat. Men bara jag kan åka med så ordnar sig det med plugget. Roligare än att stanna hemma!!!
Håller på att äta lunch samtidigt som jag bloggar och självklart tappade jag ut såsen till salladen på golvet. Typiskt!! mindre sås och gegga på golvet :( Bara att torka upp.....

Vad har hänt de senaste dagarna då?? Jo i fredags var jag och syster ute och skakade våra lurviga med sjukt mycket annat folk på stadt. Roligt men jag kände mig äldst på hela stället.
Igår var en seg dag men jag gick en riktigt låååång promenad på över 2 timmar i blåsten. Fråga mig inte varför jag valde att promenera så mycket just den dagen ;P
Sen cyklade jag och siss till vår mamma och åt mat och tittade på melodifestivalen ihop. Vann rätt bidrag tyckte ni??
Jag hade svårt att bara välja en igår. Fanns många som hade kunnat vara rätt till eurovision tycker jag men jag röstade 1 gång på Loreen och 1 gång på Danny men som sagt det fanns fler som var bra!!!!!

Idag har jag bara tagit det lungt än så länge eftersom jag inte är helt fräsch i halsen. Kollat lite plugg och min andra syster var här för en stund sen. Skulle vilja sätta mig en stund ute i solen om jag hittade en plats i lä men vett i fan om jag vågar? Vill ju inte bli sjuk :/
Får se hur det blir med det. Annars blir det träning i kväll ändå. Har ju ingen feber och har inte blivit värre än så kör nog fast tar det i mitt tempo och det jag orkar.

Fått en fråga för några dagar sen om vart jag köper Celsius? och dessa kan du köpa i en vanlig ICA-affär eller i hälsobutiker så som Lifé mfl. Ligger runt 20-lappen för per burk.

Ha en bra dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0