15 mars 2012

Hej på er alla underbaaaara!!!
Jag befinner mig just nu i Trysil för lite skidåknings-semester med familj och vänner. Vi kom hit igår sent och tanken var att jag skulle ha åkt längdskidor idag men jag är fortfarande krasslig. Snorig, hängig och har hosta så har fakiskt stått över idag. Mot min vilja men jag känner att jag gjorde rätt beslut eller rättare sagt svärre sa till mig att avstå!!!!
Svärrar är inte så dumma trots allt :))

Kan vara smart att ta det lite lugnt så jag blir bra igen. Vi har i alla fall bra väder med sol och plusgrader så det kan jag inte klaga på. Gick en liten promenad förut och suttit i solväggen en stund med plugg. Men nu orkar jag inte mer så tänkte unna mig att läsa topphälsa och wellness istället tills de andra kommer tillbaks från backen. Då blir det afterski i stugan :P

Hur går det med allt annars? med träning och viktnedgång och utmaningar?
Träningen kör jag på som vanligt inget nytt och inget heller borttaget utan trimmar på min kropp att vara i den livs form till sommaren!! Yes it will be so!!!!!!
Vikten vet jag inte för jag går inte så mycket på den utan mer måtten som säger det mesta. När man kör så mycket styrka som jag gör ökar vikten men absolut inte i fett utan av muskler och som ni redan vet så väger muskler mer än fett men muskler är mindre i formen än fett!!
Do not forgett that!!
Utmaningen med en sockerfri månad till har gått bra tills för några dagar sen då jag plötsligt blev sugen på naturgodis och tryckte i mig och idag har jag nallat några kakor. VILKET INTE ÄR BRA!!! för jag kan inte hålla suget borta då så jag måste hitta tillbaks och infinna mitt fokus för jag kan bättre än så här även om det inte gör något att jag tar lite då och då så blir resultatet fortfarande att jag slutar tänka och trycker i mig allt som är av socker!!!!!

Och nu är det inte långt kvar till sommaren och jag vill så gärna känna mig nöjd så detta får inte stoppa mig nu! Inget kan stoppa mig om jag bara fokuserar på det jag vill och mår bra av :))

Men om jag är bättre imorgon så blir det ett par var i längdspåren för att få lite träning och förbränning av kroppen min. Hoppas på det!!!!



Bild från sist vi var uppe och åkte längd - underbart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0