22 mars 2012

Sitter med min latte i handen och har precis ätit frukost, eller försöker iaf få ner något. Har svårt att äta om jag är stressad. Kan någon tala om för mig vart "Vakna med the voice" har tagit vägen???

Tror ni det blir sol idag? Just nu ser inte solen så ljus ut :) Svårt att välja jacka tycker jag när vädret är lite osäkert. Igår tog jag vinterjacka för det var piss på morgonen och sen på efterm ja då svettades jag istället..phu :P
Så idag kör jag nog på skinjackan och får frysa lite :)

Ja nä nu måste bissingarna få en omgång sen blir det skola hela dagen och senare en prommis om solen tittar fram!!
Bättre blir det inte!!



(Jag idag! inte super bra bild men den får duga)


Kommentarer
Postat av: alaa

Fin topp! :)

2012-03-30 @ 22:41:06
URL: http://sullis.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0