25 mars 2012

Är på väg ner från Stockholm/Uppsala efter en dag av SM i bandyfinalen mellan SAIK och Villa Lidköping. Spännande kvart i andra halvlek men dock förlorade Villa som jag höll på! Men en andra plats är inte helt fel heller!! :) Pöjka ska känna sig nöjda!!!!! Så jag har en bit kvar hem till Gbg....snark! Imorgon drar C-uppsatsen igång, ser fram emot den och känner mig laddad att få dra igång och bli klar med den. Tjejen som jag ska skriva med är sjukt duktig och vi går väldigt bra ihop, vilket är skönt när man ska arbeta väldigt intensivt ett par veckor fram nu. Vi vill samma och har samma mål!! Toppen!! :) Tog förresten min första löprunda igår, dock inte jätte långt...blev 2,5 km men nöjd! Ska ju springa vårruset ihop med ett par jäntor så jag behöver komma in i löpningen då mitt mål med ruset (5 km) är att inte gå och springa under 30 minuter. Är det för stora mål/krav på mig själv? Vad tror ni?? Fixar jag de? Med lite träning innan ska jag nog det, hoppas det iaf. Kommer köra på nu in i det sista med träningen, mitt mål att vara i den bästa form som jag kan detta året. 2012 är mitt hälsoår kroppsligt!!!! Har jag sagt till mig själv iaf. Så antar att det blir träning imorgon och tisdag/onsdag är mina "alltidtränardagar" :) sen ska jag löpa en dag oxå!! Blir en bra vecka!! Haj så länge!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0