28 mars 2012

Hej!
Jobbar på min design, vill ha tillbaks mina bilder och text i spalten som bara försvann. Det stör mig som fan!!! Men fått ett tips från en att besöka en sida som kanske kan hjälpa mig rätt :)

Jag har fullt upp nu, därför det är så dåligt med bloggandet. I måndags startade C-uppsatsen och det är full rulle med den redan. Lika bra att vara effektiva i början då vi har energi och lust att skriva. För att bara starta skriva är en stor process i sig som tar tid. Men vi vet iaf vilket ämne vi ska skriva om. Kommer bli inom genus, kön, identitet och det nya myntade könsneutrala pronomen "HEN".
Vad tycker ni om att vi ska bemöta våra barn som könsneutrala varelser??
Jag är inte för det då jag anser att det är viktigt att veta vem man är och vad man är för ens identitetskapande!!!!

Jag kör mina träningar och satsar stenhårt nu dem sista månaderna som är kvar. Är ni med?? Jag måste få till mina löprundor också iaf MINST 1 gång i veckan om jag ska fixa Vårruset som jag ska deltaga i. Blir jag och en vän som kör här nere i gbg. Mitt mål är att inte stanna och komma in under 30 minuter. Just nu känns det långt ifrån att jag fixar det, men skam den som ger sig!!!! :)


Kommentarer
Postat av: BALANSERAD

sv: ja det var riktigt kul =)



om du mailar ditt inlogg och lösen till bloggen så ska jag fixa så att din header och allt syns igen. har hittat felet! :)



kram

2012-03-28 @ 15:51:08
URL: http://balanserad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0