8 mars 2012

God morgon på er!!
Sorry att jag inte uppdaterat på några dagar men vart lite mycket just förtillfället. Mycket på praktiken, plugg, träffat vänner och familj och tränat en del. Då hamnar tyvärr bloggen lite efter. Men jag finns kvar :)
I veckan har jag shoppat lite på gina, faaann vad mycket snyggt de har fått in nu!!!! Skulle kunna köpa hela affären. Jag kan inte gå in utan att ha en påse med mig ut så inget mera nu!!! Förutom byxerna som inte fanns i min stl så får bli shopping på nätet istället :)

Har varit ute på en morgon promenad nu på morgonen och precis kommit tillbaks in igen. Nu blir det till att göra i ordning mig och äta gó-frulle :) Älskar frukost!!! Mitt bästa mål på dagen!!
Vad är ert??



Idag går jag till halv fem med"guldklimparna". Trivs så himla bra där och snart är praktik-perioden slut. NOT funn!!!! Men det innebär att jag snart är i slutspurten, nämligen c-uppsats på ingång Och snart färdig!!!! Hur gött är inte det? Ska bli super skönt.

Efter praktiken blir det trääääning, vad annars liksom? Vore ju konstigt om jag inte rörde på mig eller? Hehe ;P Men ska bli nice för att inte vart och tränat sen i måndags så känner mig lite slapp!!
Blir alltid mycket piggare av träning och det är ju inte konstigt eftersom det släpps ut en massa härliga endorfiner när vi rör på oss. Dessa ger kroppen och psyket en rusch av glädje, lycka och energi.
Så det är inte bara slitsamt och tråååkigt att träna :) (som vissa soffisar tycker) Det ger också en massa tillbaks!!!!


Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Vart praktiserar du någonstans? Och vad heter den utbildning du pluggar till? Frågor frågor=)

2012-03-08 @ 19:12:16
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej, jag undrar bara vart du köper celsius dryckerna? Kanske har missat det, men tackar gärna för svar!

2012-03-09 @ 23:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0