Konstigt....?

Vet inte vad som hänt med min profilbild eller headern? Någon som har ett bra svar på det?? Berätta gärna för jag vet inte hur jag ska ordna det som blivit fel?? :(
Väldigt irriterande i alla fall!!!!!!

Idag har dagen endast bestått av plugg och tvätt. Roligt? inte det minsta men nödvändigt.
Senare blir det träff med en kär vän som jag inte sett på ett tag då jag vart hemma på praktik. Tycker det ska bli mycket mysigt att få se henne igen. Blir en fika på stan innan vi drar till träningen.
Gött att ha någon som har samma intresse som jag. Det peppar!!!!

Nu måste jag plugga vidare, har redovisning på torsdag och då måste min pp vara klar, skynda skynda!! :P


Kommentarer
Postat av: BALANSERAD

sv: vet inte alls vad som har hänt tyvärr :S har inte tid att kolla på det heller, tyvärr. kolla på designadinblogg.se om det kanske finns svar där! är hemskt ledsen :/ kram

2012-03-20 @ 17:18:57
URL: http://balanserad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0